FAQ

FAQ

  1. 1. Czy mogę zarządzać moja platformą poprzez przeglądarkę internetową?

    Tak, praktycznie przez każdą popularną przeglądarkę internetową. Rekomendujemy przeglądarkę Google Chrome.

     

  2. 2. Gdzie znajduje się wasze biuro?

    Siedziba firmy Rikaline mieści się we Wrocławiu przy ulicy Robotniczej 40 53- 608 Wrocław.

    Kliknij, aby przejść do mapki

  3. 3. Co w zasadzie możecie monitorować?

    Wszystko. Wszędzie. Zawsze.
    Monitorujemy wszystkie pojazdy (osobowe, dostawcze, ciężarowe), ale także motocykle, motorówki, agregaty, naczepy i samoloty. Masz niestandardowy pojazd, który chce monitorować? Wyślij zapytanie, postaramy się dobrać rozwiązanie dla Ciebie.

    Dowiedz się więcej
  4. 4. Czy monitoring GPS jest mi potrzebny?

    Masz pojazdy? Jeśli tak to monitoring GPS pomoże Ci oszczędzić wydatki, zoptymalizować pracę Twoich samochodów i wykryć potencjalne kradzieże. Prosta odpowiedź na to pytanie brzmi: tak, jeśli chcesz w przyszłości oszczędzić – to monitoring GPS jest Ci potrzebny.

    Dowiedz się więcej
  5. 5. Na jakiej zasadzie działają Wasze urządzenia?

    Idea jest bardzo prosta, nasze urządzenia posiadają moduły GPS i GSM. GPS zbiera dane o pozycji, prędkości, wysokości nad poziomem morza etc., moduł GSM służy do przesyłania tych danych na platformę, gdzie informacje są przetwarzane i prezentowane. Oprócz tego nasze urządzenie może również pobierać informacje z szyny CAN, lub z własnych wewnętrznych czujników (np. akcelerometrów), które również poprzez GSM są przesyłane na naszą platformę.

  6. 6. Jaki rodzaj urządzenia będzie mi potrzebny?

    Wszystko zależy od tego co chcesz monitorować. W swojej ofercie posiadamy urządzenia, które mają możliwość monitoringu oprócz standardowej pozycji GPS również odczytu informacji z szyny CAN. Mamy także urządzenia przenośne, kompaktowe, ale także takie, które wytrzymają każde warunki pogodowe i są praktycznie niezniszczalne. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Zgłoś się do naszego konsultanta- na pewno coś dla Ciebie wybierze.

  7. 7. Czy mogę przyjechać i odebrać urządzenie bezpośrednio w Waszym biurze?

    Jasne, jeżeli urządzenie nie wymaga instalacji, i nie wysyłamy do Ciebie naszego instalatora, możesz przyjechać i odebrać urządzenie osobiście.

  8. 8. Co mam zrobić, żeby dostać ofertę?

    Zgłoś się do naszego działu handlowego telefonicznie, mailowo, lub po przez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie. Pamiętaj, żeby podać nam jak najwięcej informacji o Twoich pojazdach. Pozwoli nam to na najlepsze dostosowanie oferty pod Twoje potrzeby.

  9. 9. Czy Wasze urządzenia posiadają certyfikaty?

    Nasze urządzenia posiadają homologację wydaną przez Ministra Infrastruktury.

  10. 10. Jaka jest różnica pomiędzy monitoringiem aktywnym a pasywnym (off-line, on-line)?

    Monitoring aktywny jest wtedy, gdy urządzenie „na bieżąco” wysyła dane na platformę, czyli cały czas jest on-line. Jego plusem jest dostęp do danych na żywo, natomiast minusem jest wyższy koszt takiego rozwiązania. Monitoring pasywny jest wtedy gdy urządzenie zbiera dane i są one sczytywane dopiero po podpięciu trackera do komputera. Wiąże się to z ciągłą potrzebą nadzorowania odczytu danych z urządzeń. Nasze urządzenia mogą działać w obu tych trybach.

  11. 11. Czy jest możliwe monitorowanie naprawdę “na żywo”?

    Tak! Jak najbardziej, GpsGuardian oferuje monitoring nawet co 1 sekundę. W praktyce- im częściej przesyłane są dane tym większy koszt abonamentu, dlatego dobieramy dla Was optymalne rozwiązanie. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby monitorować nawet co 1 sekundę.

    Dowiedz się więcej
  12. 12. W jakiej formie oferujecie swoje usługi (sprzedaż, dzierżawa, leasing)?

    W każdej. To my dostosowujemy naszą ofertę do Twoich wymagań. Oferujemy sprzedaż całego systemu, ale możesz także urządzenia dzierżawić lub wziąć w leasing. Wszystko zależy od Twoich potrzeb.

     

  13. 13. W jakich elementach mogę spodziewać się poprawy funkcjonowania mojego biznesu po wdrożeniu?

    Wszystko zależy od tego jak wykorzystasz proponowany przez nas rozwiązanie. Dzięki GpsGuardian możesz uniknąć kradzieży paliwa, lub samych pojazdów, możesz sprawić, że Twoi kierowcy będą jeździli ekonomiczniej i nie będą wykonywali „fuch na boku”. Dzięki modułowi zleceń możesz dostawać przypomnienia, o przeglądach w Twoich pojazdach, lub o za niskim poziomie naładowania akumulatora. Słowem: dajemy Ci do rąk narędzie, które nie tylko pozwoli na wykrycie potencjalnych nieuczciwych pracowników, ale również usprawni pracę w Twojej firmie.

  14. 14. Po jakim czasie mogę spodziewać się zwrotu z inwestycji?

    W ekstremalnych przypadkach nawet po miesiącu. Zwykle przyjmujemy, że zwrot inwestycji w monitoring w Twojej flocie powinien zwrócić się w przeciągu 6 miesięcy. Wszystko oczywiście zależy od liczebności floty i ilości kilometrów jaką dziennie pokonują Twoje pojazdy.

  15. 15. Czy istnieje możliwość wcześniejszego przetestowania systemu?

    Oczywiście. Po pierwsze możesz zalogować się na naszą platformę poniższymi danymi:

    •  Login: prezentacja
    •  Hasło: gpsguardian

    I zobaczyć jakie możliwości daje sama aplikacja. Mało?
    Gwarantujemy miesięczny darmowy test naszej usługi.
    Wyślij zapytanie, postaramy się dobrać rozwiązanie dla Ciebie.

  16. 16. Jakie komponenty oferujecie w podstawowej ofercie?

    • Płynne odwzorowanie zakrętów,
    • Archiwum tras- 1 miesiąc,
    • Archiwum raportów- 3 miesiące,
    • Moduł ogrodzenia,
    • Wizualizacja alarmów oraz postojów,
    • Wyświetlanie wielu obiektów na jednym koncie
    • Zestaw podstawowych raportów tras i postojów.
    • Elastyczny roaming
    • Dostęp mobilny
  17. 17. O jakie komponenty mogę rozbudować mój monitoring?

    • Zaawansowane raportowanie
    • Moduł zarządzania zleceniami
    • Jazda prywatna/służbowa
    • Kontrola spalania paliwa
    • Kontrola obrotów silnika
    • Własne punkty POI
    • Paliwo: tankowania i upusty
    • Kontrola napięcia akumulatora
    • Detekcja odholowania
    • Synchronizacja z alarmem
    • Blokada zapłonu
  18. 18. W jakie czujniki standardowo są wyposażone Wasze urządzenia?

    W standardzie nasze urządzenia mają czujnik ruchu (detekcja ruchu) oraz zapłonu (stan pracy silnika).

  19. 19. Czy istnieje możliwość dodawania nowych czujników do modułu zainstalowanego w pojeździe?

    Tak, oczywiście, wszystko zależy od Twoich potrzeb. Możemy zamontować:

    • czujnik temperatury,
    • otwarcia drzwi/paki,
    • synchronizację z alarmem pojazdu,
    • sondę paliwową,
    • podpięcie pod pływak,
    • podłączenie do CAN (komputer pokładowy),
    • identyfikację kierowcy,
    • przełącznik jazda prywatna/służbowa oraz wiele innych.
  20. 20. Czy istnieje możliwość dodania dodatkowych funkcji wg. mojego życzenia?

    Krótko? Tak! Każde rozwiązanie jest jednak unikalne, dlatego ważne jest, żeby wiedzieć czego konkretnie oczekujesz i czy jest to technicznie możliwe w Twoim pojeździe. W tym celu skontaktuj się z naszymi przedstawicielami, oni dobiorą odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.

  21. 21. Jaka jest maksymalna liczba pojazdów, którymi mogę jednocześnie zarządzać?

    Nieograniczona. Masz 1000 pojazdów? Rewelacyjnie! Dobierzemy dla Ciebie ofertę, pomożemy Ci zoptymalizować koszty i będziesz mógł obserwować je wszystkie z jednego konta. Masz 5 pojazdów? Zrobimy dla Ciebie to samo :)

  22. 22. Jaka jest częstotliwość przesyłania danych z urządzeń na platformę?

    Nawet co sekundę. W praktyce najczęściej stosujemy ustawienie co minutę, pozwala to na optymalne ograniczenie kosztów przy jednoczesnym zachowaniu płynności odtworzenia trasy. Na zlecenia klienta możemy ustawić dowolną częstotliwość przesyłania danych.

    Dowiedz się więcej
  23. 23. Jaka jest maksymalna liczba użytkowników jednocześnie korzystających z systemu?

    Nieograniczona! Co więcej: nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś każdemu użytkownikowi nadał inne uprawnienia. Chcesz, żeby w jednym momencie Twój menadżer mógł wysyłać zlecenia, kierowca je odczytywać, a Ty nadzorować cały proces? W naszej platformie nie będziesz miał z tym problemu.

    Dowiedz się więcej
  24. 24. Czy nie możecie sprzedawać Waszego rozwiązania taniej?

    Cena jest kwestią relatywną. Patrząc w dłuższej perspektywie, zakup monitoringu nie jest wydatkiem, a inwestycją. Inwestycją, która wielokrotnie zwraca się, zwykle, w przeciągu 5- 6 miesięcy. Naszej rozwiązanie jest idealnym kompromisem pomiędzy wysoką jakością i relatywnie niską ceną. Chcemy oferować Wam usługi jak najwyżej jakości, nie podwyższając przy tym ceny. Po za tym oferujemy zniżki przy zakupie większej ilości urządzeń, oraz okresowe promocje.

  25. 25. Czy mogę na w waszym systemie lokalizować pojazdy na mapie w czasie rzeczywistym?

    Jak najbardziej. Wszystkie urządzenia, które są zamontowane w Twoich pojazdach i są aktywne wyświetlą się po zalogowaniu się na platformę. Pozycja każdego z pojazdów jest aktualizowana na bieżąco- na żywo.

    Dowiedz się więcej
  26. 26. Czy mogę na w waszym systemie zobaczyć bieżące dane o pojeździe (stacyjka, prędkość, kierunek, poziom paliwa, obroty silnika)?

    Jak najbardziej, w zależności o zamontowanego urządzenia udostępniane na platformie są różne informacje. W naszym najbardziej zaawansowanym rozwiązaniu jesteśmy w stanie m.in. podawać informacje na temat:

    • Ciśnienie oleju
    • Ilość satelit w zasięgu urządzenia
    • Napięcie instalacji
    • Napięcie baterii urządzenia
    • Obroty silnika
    • Poziom paliwa
    • Kierunek i prędkość pojazdu
    • Temperatura układu chłodzenia
    • Zapłon (stacyjka)

    Poza tym możemy odczytać informacje z dodatkowych modułów nt.:

    • Otwarcia/ zamknięcia drzwi/paki
    • Temperatury wewnątrz cysterny
    • Ciśnienia w oponach

    I wielu, wielu innych informacji. Jak zawsze w naszym rozwiązaniu- wszystko zależy od Twoich potrzeb. Potrzebujesz monitorować czy w Twoim pojeździe wszyscy pasażerowie zapinają pasy? Zadzwoń, postaramy się dobrać rozwiązanie dla Ciebie.

  27. 27. Czy mogę na w waszym systemie kontrolować czas pracy moich kierowców?

    Tak, i to na parę sposobów. Jeśli kierowca przypisany jest do pojazdu, możesz monitorować pojazd. Jeśli w Twoich maszynach/samochodach na jeden pojazd przypada paru kierowców możesz wyposażyć ich w pastylki identyfikacyjne i w ten sposób widzieć w systemie, który kierowca kiedy i ile pracuje. Możesz również zamontować przełącznik do zmiany trybu samochodu między jazdą prywatną a służbową, tak, abyś wiedział kiedy pracownik wykonuje swoją pracę, a kiedy korzysta z samochodu do celów służbowych.

    Dowiedz się więcej
  28. 28. Co to jest szyna CAN?

    W wielkim skrócie: jest to szyna na której prezentowane są dane z komputera pojazdu. Nie wszystkie pojazdy posiadają szynę CAN, nie wszystkie udostępniają dane z szyny CAN (są jednak specjale przejściówki umożliwiające podpięcie się pod ten interfejs), jednak w przeważającej większości pojazdów produkowanych po ok 2006 roku jest możliwość podpięcia naszych urządzeń pod tą szynę.

     

    Dowiedz się więcej
  29. 29. Jakie informacje mogę odczytać z szyny CAN mojego pojazdu?

    Wszystko zależy od producenta. Czasami tylko obroty silnika, w większości jednak przypadków można odczytać także podstawowe informacje, które wyświetla komputer pokładowy samochodu. Poziom paliwa, temperatura silnika, przebyty dystans, to są rzeczy które najczęściej można otrzymać sczytując dane z CAN. W bardziej zaawansowanych (i nowszych) pojazdach można odczytać coraz więcej (np. nacisk na siedzenia- ergo ile osób jest w samochodzie!).

    Dowiedz się więcej
  30. 30. Czy Wasze urządzenie współpracuje z szyną CAN?

    Tak, współpracują.

    Dowiedz się więcej
  31. 31. Czy mogę zainstalować urządzenie samodzielnie?

    Przy części naszych urządzeń dajemy możliwość samodzielnej instalacji. Otrzymasz od nas urządzenie wraz z całą niezbędną dokumentacją i poradnikiem krok po kroku, jak samodzielnie podłączyć urządzenie. Przy części natomiast ze względów gwarancyjnych i stopnia skomplikowania instalacji wymagamy, żeby wykonał ją nasz instalator.

  32. 32. Jakie mapy mam dostępne na Waszej platformie?

    Open Street Maps i Google Maps

  33. 33. Czy Wasze urządzenia współpracują z nawigacją samochodową?

    Tak, mamy opracowaną metodę integracji między naszymi nawigacjami i urządzeniami. Rozwiązanie to nazywa się Terminalem Komunikacyjnym. Pozwala to na komunikację z poziomu platformy z kierowcą, a jednocześnie zapewnia kierowcy w pełni funkcjonalną nawigację samochodową. Jak możesz zastosować takie rozwiązanie? Wyobraź sobie, że chcesz, żeby Twój kierowca odebrał ładunek z trzech miejsc, normalnie musisz do niego zdzwonić, wysłać współrzędne, tracisz czas, a przez to pieniądze. W przypadku naszego rozwiązania wysyłasz trzy punkty z poziomu platformy i zapytanie do kierowcy z prośbą o potwierdzenie. Kierowca jednym kliknięciem potwierdza otrzymanie i może od razu wyznaczyć trasę do wysłanego przez Ciebie punktu.

  34. 34. Czy mogę mieć dostęp do platformy z tabletu, albo smartphona?

    Oczywiście, nasza platforma ma wersję mobile. Możesz mieć dostęp do platformy przez przeglądarkę Twojego tabletu i telefonu.

  35. 35. Chciałbym, żeby system sam mi przypominał o przeglądach i np. wymianie oleju, czy jest to możliwe?

    Tak, platforma GpsGuardian daje możliwość wykupienia modułu zarządzania pojazdami. Moduł ten pozwala na automatyczne przypomnienia (na Twoją komórkę i maila) o przeglądach rejestracyjnych, wymianie oleju i np. niewłaściwym użyciu Twojego pojazdu.

    Dowiedz się więcej
  36. 36. Czy i jakie mogę definiować alarmy dla pojazdów?

    Tak, można definiować na platformie dla każdej grupy pojazdów określone alarmy. Wyzwoleniem alarmu może być przekroczenie prędkości, opuszczenie określonej wcześniej strefy (np. w sytuacji kradzieży pojazdu, lub gdy po prostu kierowca zjeżdża z wyznaczonej trasy), lub inny określony warunek (np. otworzenie drzwi paki). Efektem wyzwolenia alarmu może być wysłanie na Twój telefon smsa, lub maila na Twoją skrzynkę pocztową.

  37. 37. Czy mogę dostawać informacje z platformy na maila/sms?

    Tak jak wspominaliśmy wcześniej- jest to możliwe.

  38. 38. Czy mogę utrzymywać archiwalne trasy, alarmy i inne informacje a serwerze?

    Tak, w zależności od wykupionego przez klienta pakietu czas archiwum dla tras i raportów wynosi odpowiednio od 1 i 3 miesięcy do nieskończoności. Pozwalamy dobrać Ci tak długie archiwum jakie będziesz potrzebował. Czy mogę z poziomu platformy generować raporty dla moich pojazdów?

  39. 39. Jakie raporty mogę generować?

    Dajemy możliwość generowania raportów z każdych zdarzeń zachodzących na platformie. Standardowo mamy oczywiście raporty z tras i postojów, tankowań, poziomu paliwa i ew. upustów. Na zlecenie klienta możemy przygotować specjalne raporty.

  40. 40. Do jakiego formatu mogę zapisać raporty z platformy GPSGuardian?

    Dajemy możliwość eksportowania raportów w formacie .pdf .html i .csv z platformy.

  41. 41. Czy mogę generować wykresy dotyczące spalonego paliwa lub przebiegu mojego pojazdu?

    Tak, na platformie jest możliwość generowania na bieżąco wykresów z danych wysyłanych z urządzeń. Jeżeli urządzenie wysyła dane dotyczące spalania paliwa i przebiegu pojazdu, to także dajemy Wam możliwość wygenerowania wykresu zawierającego te dane.

    Dowiedz się więcej
  42. 42. Czy mogę tworzyć grupy użytkowników o różnych uprawnieniach na platformie?

    Tak, można utworzyć wiele kont, każde z innymi uprawnieniami i innym widokiem. Chcesz, żeby w jednym momencie Twój menadżer mógł wysyłać zlecenia, kierowca je odczytywać, a Ty nadzorować cały proces? W naszej platformie nie będziesz miał z tym problemu.

    Dowiedz się więcej
  43. 43. Czy macie rozwiązanie, które umożliwi mi komunikację z kierowcą?

    Rozwiązanie to nazywa się Terminalem Komunikacyjnym. Pozwala to na komunikację z poziomu platformy z kierowcą, a jednocześnie zapewnia kierowcy w pełni funkcjonalną nawigację samochodową.  Jak możesz zastosować takie rozwiązanie? Wyobraź sobie, że chcesz, żeby Twój kierowca odebrał ładunek z trzech miejsc, normalnie musisz do niego zdzwonić, wysłać współrzędne, tracisz czas, a przez to pieniądze. W przypadku naszego rozwiązania wysyłasz trzy punkty z poziomu platformy i zapytanie do kierowcy z prośbą o potwierdzenie. Kierowca jednym kliknięciem potwierdza otrzymanie i może od razu wyznaczyć trasę do wysłanego przez Ciebie punktu.

    Dowiedz się więcej
  44. 44. Czy jest możliwość monitorowania temperatury wewnątrz mojej naczepy?

    Tak, wymaga to zamontowania specjalnych czujników, które bezprzewodowo komunikują się z naszym urządzeniem. Jeśli masz nietypowe rozwiązanie, zadzwoń, dobierzemy coś do Twoich potrzeb.

    Dowiedz się więcej
  45. 45. W jaki sposób mogę monitorować poziom paliwa w moich pojazdach?

    Istnieją dwie główne możliwości monitorowania poziomu paliwa: Pierwsza- odczyt z szyny CAN pojazdu odczyt z CAN ma ten plus, że jest tani (kwestia zainstalowania tylko naszego urządzenia) natomiast minusem tego rozwiązania jest duży błąd pomiarowy (ok 10%). Druga- Sondy paliwowe podłączone do baków. Sonda ma duża dokładność (między 1% a 3% błędu pomiarowego w zależności od kształtu baku). Minusem takiego rozwiązania jest większy koszt (zakup sondy).

    Dowiedz się więcej
  46. 46. Czy mogę uniemożliwić moim kierowcom opuszczanie określonej strefy?

    Tak, możesz w systemie ustawić geogrodzenie określonego kształtu, którego opuszczenie przez Twój pojazd wywoła alarm (alarmy mogą być wysyłane na mail/sms). Możesz na takiej samej zasadzie także zakazać kierowcom wjazdu do jakiejś strefy.

    Dowiedz się więcej
  47. 47. Gdzie możecie przeprowadzić instalację urządzeń?

    Wszędzie. Mamy instalatorów w całej Polsce. Nasi instalatorzy mają siedziby w wszystkich większych miastach, więc jeśli zdecydujesz się na nasze rozwiązanie to instalator zwykle może być u Ciebie w przeciągu 48 godzin. Część naszych rozwiązań posiada możliwość samodzielnej instalacji. Otrzymasz od nas urządzenie wraz z całą niezbędną dokumentacją i poradnikiem krok po kroku, jak samodzielnie podłączyć urządzenie.

  48. 48. Posiadam system do zarządzania flotą pojazdów, czy przeprowadzicie integrację miedzy moim systemem a waszą platformą?

    W takim wypadku każda wycena jest przez nas przygotowywana pod dokładne zapytanie klienta. Dajemy taką możliwość, i mamy w historii działania firmy wiele udokumentowanych przypadków wdrożenia takiego rozwiązania. Wyślij nam zapytanie, a na pewno dostosujemy nasze rozwiązanie do Twojego systemu.

  49. 49. Mój raport generuje się długo. Co zrobić?

    Dane do raportów są przeliczane przez serwer raz na dobę w nocy. Dlatego najszybciej – praktycznie od ręki – możesz otrzymać raporty dla dnia poprzedniego i starsze. W przypadków niepełnego okresu (tydzień lub miesiąc), użyj własnego zakresu dat.

    Nie zalecamy generowania raportów dla bieżącego dnia. Jest to możliwe, ale wygenerowanie może potrwać dłużej. Nie musisz czekać przy komputerze  Możesz podać na jaki adres email taki raport ma zostać wysłany, jak tylko zostanie wygenerowany. Zamknij okno przeglądarki. Raport przyjdzie z adresu report@gpsguardian.pl. Dodaj go dla bezpieczeństwa do zaufanych adresów – wtedy raport na pewno nie wpadnie do SPAMu.

     

  50. 50. Ile powinno trwać pierwsze ładowanie lokalizatora Guardian PRO?

    Bateria znajdująca się w urządzeniu jest już wstępnie sformatowana – jednak w celu wydłużenia żywotności akumulatora przed pierwszym użyciem, należy ja ładować przez co najmniej 8 godzin. Urządzenie ładujemy poprzez połączenie urządzenia z ładowarką dołączoną do zestawu kablem. Urządzenie włączy się zaraz po podłączeniu zasilania, aby przyspieszyć proces ładowania należny wyłączyć urządzenie przytrzymując przycisk włączenia aż do drugiego dźwięku.

    Dowiedz się więcej
  51. 51. Czy szkolenie jest wymogiem koniecznym do prawidłowego korzystania z systemu? Czy w razie wybrania opcji bez szkolenia otrzymamy jakieś materiały pozwalające nam zapoznać się z działaniem systemu?

    Nie, szkolenie nie jest obowiązkowe, pozwala natomiast korzystać z systemu lepiej (sprawniej). Oczywiście dostaną Państwo dostęp do materiałów szkoleniowych m.in. do filmów szkoleniowych takich jak tutaj: https://www.youtube.com/user/GpsGuardianMonitoruj

  52. 52. Jak często aktualizowane są mapy GPS bez wykupienia opcji premium?

    Mapy standardowe oraz mapy premium aktualizowane są na bieżąco.

  53. 53. Czy pakiet raportów jest opcją, gdzie raporty generują się automatycznie? Czy w wypadku niewybrania tego pakietu można nadal manualnie generować raporty?

    Pakiet raportów jest opcją w której my przygotowujemy dla Państwa 5 dopasowanych dokładnie pod Państwa potrzeby raportów (dedykowanych). Bez tego pakietu może Pani generować podstawowe raporty dostępne na platformie (np. przebiegów i postojów)

  54. 54. Czy można generować miesięczne raportu z historią tras przejechanych przez samochód w celu odliczania 100% VAT od paliwa? Czy możemy takie raporty przechowywać u siebie z możliwością ich otworzenia?

    Można, wymaga to wykupienia pakietu raportów (my przygotujemy dla Państwa takie gotowe zestawienia do wygenerowania). Tak, każdy raport można wyeksportować do .pdf lub .csv, lub .html i przechowywać u siebie.

  55. 55. Czy pakiet archiwum +3/6 to przedłużenie przechowywanej historii do 3 lub 6 miesięcy? Ile przechowywane są dane bez wykupienia tego pakietu?

    Bez wykupienia tego pakietu dane są przetrzymywane 1 miesiąc- szczegółowe trasy z dostępem do wizualizacji na mapie, oraz 3 miesiące raporty i dane archiwalne. Po wykupieniu jest to odpowiednio 3 miesiące i 6. Można dokupić dowolną ilość tego rozszerzenia tak żeby za każdym razem zwiększać archiwum.

  56. 56. Dokupienie pakietu monitoring EU obowiązuje na cały okres umowy? Czy można włączać/wyłączać ten pakiet w zależności od potrzeb? Nasi pracownicy wyjeżdżają również za granicę, ale są to wyjazdy bardzo nieregularne i trudno nam powiedzieć czy spędzą rocznie za granicą miesiąc/dwa czy tylko kilka dni.

    Monitoring na terenie EU proponujemy w dwóch rozwiązaniach- pierwsze ryczałtem doliczamy 20 zł miesięcznie i monitoring działa cały czas na terenie całej Europy, drugie, aktywujemy roaming i jest on płatny w zależności od czasu jaki pojazd spędzi poza granicami (kosztuje to ok 2-3 zł dziennie)

  57. 57. Czym jest pakiet „Instalacja GPSa”?

    Usługą instalacyjną z naszej strony, przez naszego instalatora, nie obejmuje ona ew. dojazdu.

  58. 58. Dlaczego strona ładuje się tak wolno?

    Ma to związek z przechowywaniem  starych plików przez twoją przeglądarkę. W celu rozwiązania tego problemu należy je usunąć wykonując poniższy proces:

    Firefox – kliknij CTRL + F5 lub przejdź do Menu -> Historia -> Wyczyść historię przeglądarki (Należy zaznaczyć: ciasteczka, pamięć podręczną, dane witryn w trybie offline oraz ustawienia witryn)

    Chrome – kliknij Menu -> Historia -> Wyczyść dane przeglądania (Należy zaznaczyć: obrazy i pliki, pliki cookie oraz inne dane witryny)

  59. 59. Jak zalogować się do systemu timocom i trans.eu po integracji z GPS Guardian

    Po zalogowaniu do trans.eu lub timocom na konto założone w tychże systemach możliwe jest przejście do integracji z GPS Guardian – po zalogowaniu i wybraniu zakładki “wybierz dostawcę systemu telematycznego, którego używasz” należy wpisać nazwę aplikacji i hasło przypisane do jednego z użytkowników.

    Dowiedz się więcej
  60. 60. Czy jest możliwe odcięcie zapłonu?

    Lokalizatory montowane na stałe w pojazdach (seria Logistic) umożliwiają dodanie takiej funkcjonalności. Można blokować zdalnie praktycznie każdy element, np.: zapłon, pompa paliwa, rozrusznik.

    Dowiedz się więcej
  61. 61. Czy urządzenie ma funkcje alarmu?

    Tak. Konfigurujemy alarmy w zależności od wyposażenia dodatkowego: akcelerometr, bezprzewodowa pastylka, synchronizacja z fabrycznym alarmem, itd.

    Dowiedz się więcej
  62. 62. Jak łatwo zdemontować urządzenie?

    Trudno odpowiedzieć na tak postawione pytanie. Każdy system zabezpieczenia można obejść i czas do tego potrzebny jest uzależniony od tego, kto atakuje danych system. Wszelkie niestandardowe zabezpieczenia wydłużają czas potrzebny do kradzieży. Instalacja wykonywana pod kątem zabezpieczenia jest bardziej pracochłonna od instalacji logistycznej.

    Dowiedz się więcej
  63. 63. Czy montaż wpływa na utratę gwarancji?

    Sama  instalacja urządzenia – nie. Natomiast wszelkie odcięcia/blokady, mogą powodować utratę gwarancji. Możemy przekazać sprzęt do montażu bezpośrednio u dealera.

    Dowiedz się więcej
  64. 64. Czy posiadacie wersję mobilną aplikacji?

    Tak. Wersja mobilna dostępna jest na każdym urządzeniu z przeglądarką internetową.

    Dowiedz się więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1 godziny.

Skontaktujemy się z Tobą

Wyślij zapytanie Cennik 533 700 079 Zadzwoń