Praca – Sales engineer

Lokalizujemy wszystko i wszędzie, również tam, gdzie zasięg mają tylko najnowocześniejsze satelitarne urządzenia telemetryczne. W naszej ofercie znajdują się urządzenia montowane na stałe, rozwiązania mobilne jak i te w formie aplikacji na telefon. System lokalizacji w czasie rzeczywistym sprawdza się przy monitoringu samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych, rolniczych, czy sprzęcie specjalistycznym. Nasz dynamiczny rozwój to również szansa na Twój sukces.

Opis stanowiska:

Jako współpracownik na stanowisku Sales engineera w naszym warszawskim zespole sprzedaży będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży, pomoc i współpracę z pracownikami działającymi w terenie. Sporządzanie ofert techniczno-handlowych, negocjowanie warunków handlowych oraz monitorowanie realizacji zamówień.

Hej Ty! Tak, do Ciebie mówię. Nazywam się Jarek Nawigator. Powiem Ci, dlaczego warto tworzyć właśnie z nami. Dlaczego tworzyć, a nie pracować? To nie fabryka. Tworzymy systemy monitoringu, korzystamy z najnowszych narzędzi, doskonałego sprzętu i zawsze doceniamy Twoją wiedzę, pomysłowość i nastawienie na osiąganie celów – Twoje możliwości rozwoju będą nieograniczone.

Aplikuj już teraz!

Do obowiązków należy:

  • Sporządzanie ofert techniczno-handlowych,
  • negocjowanie warunków handlowych,
  • kontrola skuteczności ofert handlowych,
  • konsultacje rozwiązań technicznych,
  • tworzenie list szans rynkowych i indywidualnych planów klienckich,
  • przygotowanie, nadzorowanie i realizacja budżetów,
  • ofertowanie, fakturowanie oraz wsparcie w procesach windykacji i obsługi reklamacji.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w projektowaniu, programowaniu i testowaniu systemów wbudowanych,
  • doświadczenia w programowaniu w języku C,
  • doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerów 32 bitowych,
  • znajomość obsługi aparatury pomiarowej,
  • mile widziana znajomość programowania w języku C#,
  • chęci poszerzania swojej wiedzy,
  • komunikatywności,
  • umiejętności: planowania zadań, szybkiego uczenia się, pracy w zespole,
  • sumienności i dbałości o szczegóły.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki finansowe uzależnione od umiejętności i stopnia zaangażowania w projekt,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin lub częściowy etat, forma zatrudnienia wg. preferencji,
  • wydajne narzędzia pracy,
  • rozwój i awans zawodowy,
  • ambitne zadania dla ambitnych ludzi,
  • sprzedaż innowacyjnych produktów do zarządzania pojazdami (Brumgo, GPS Logistic PRO, GPS Guardian, TiMS),
  • nowoczesne narzędzia pracy,
  • szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników,
  • nowoczesne środowisko pracy w młodym i dynamicznym zespole,
  • pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@geotik.com

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Geotik sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Cześć, Nazywam się Jarek Nawigator i prowadzę GPS Guardian. Wraz z naszym całym zespołem dążymy do tego, aby pojęcia takie jak: M2M, GPS, GSM, telemetria i nie były już więcej niezrozumiałym zbitkiem słów, tylko technologiami, które skutecznie wykorzystasz w swoim biznesie. Nasze rozwiązanie GPS Guardian pomoże sprostać wyzwaniom związanym z zarządzaniem flotami samochodów osobowych, ciężarowych czy maszyn, umożliwi podniesienie wydajności i namierzy miejsca, gdzie Twoi pracownicy generują niepotrzebne koszty.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1 godziny.

Skontaktujemy się z Tobą

Wyślij zapytanie Cennik 533 700 079 Zadzwoń